נושא: מה דעתכם על האופניים החדשות? תאריך: 4/8/2008 12:27:00 PM
מחבר/ת: דרור
קניתי IRON HORSE YAKUZA ANIKI 2007 ל]ני כמה ימים בפדלים ואני מרוצה מהם.אמרו לי שלקפיץ הדמי SPINNER AMMO לוקח זמן להתרכך כי כשקניתי אותם הוא היה די מעפן מבחינת הקשיחות והריבאונד שלו.מישו פעם רכב על האניקי שיכול להגיד לי אם הקפיץ נשאר כמו שהוא בהתחלה או שהוא משתנה? ודרך אגב אני מחפש אנשים ליסוע בשישי שבת אפשר אפילו באמצע שבוע ביום לימודים באזור ירושלים,בסביבה שך קרית יובל.
|