הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/8/2008 2:30:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור דרגן עם תוכן  איזה סגנון אתה רוכב?
נושא: איזה סגנון אתה רוכב? תאריך: 4/8/2008 2:30:00 PM
מחבר/ת: דרור דרגן

אני די מתחיל בקטע של הפרירייד..איזה סגנון אתה רוכב?
יש לך איסיקיו?


חזרה לפורום