טקסט הודעת פורום
4/8/2008 2:30:00 PM
דרור דרגן
איזה סגנון אתה רוכב?
נושא:
איזה סגנון אתה רוכב?
תאריך:
4/8/2008 2:30:00 PM
מחבר/ת:
דרור דרגן
אני די מתחיל בקטע של הפרירייד..איזה סגנון אתה רוכב?
יש לך איסיקיו?
חזרה לפורום