הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/8/2008 2:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמרם ועקנין עם תוכן  אול מאונטיין
נושא: אול מאונטיין תאריך: 4/8/2008 2:41:00 PM
מחבר/ת: עמרם ועקנין

לא אין לי אי סי אני רוכב קרוס ואול מאונטין מעוניין להכנס לפרי רייד .

יוצא עוד בערך ארבעים דקות לעין קובי מעוניין להצטרף?
עמרם


חזרה לפורום