הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/8/2008 3:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור דרגן עם תוכן  חבל לא ראיתי את ההודעה קודם הייתי מצטרף אחי בכיף..
נושא: חבל לא ראיתי את ההודעה קודם הייתי מצטרף אחי בכיף.. תאריך: 4/8/2008 3:19:00 PM
מחבר/ת: דרור דרגן

אם יש בפורמים פה אפשרות של הודעה פרטית תשלח לי יום לפי שאתה מתכנן לצאת ואני ינסה לבוא אתך..אני מת כבר ליסוע איתם בשטח..


חזרה לפורום