טקסט הודעת פורום
| 4/8/2008 3:19:00 PM |
|
נושא: חבל לא ראיתי את ההודעה קודם הייתי מצטרף אחי בכיף.. תאריך: 4/8/2008 3:19:00 PM
מחבר/ת: דרור דרגן
אם יש בפורמים פה אפשרות של הודעה פרטית תשלח לי יום לפי שאתה מתכנן לצאת ואני ינסה לבוא אתך..אני מת כבר ליסוע איתם בשטח..
|
חזרה לפורום |
|
|