הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/8/2008 3:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר נחום עם תוכן  תתחדש אחי!!
נושא: תתחדש אחי!! תאריך: 4/8/2008 3:32:00 PM
מחבר/ת: עומר נחום

היו לי כאלה ובלי להעליב לא משהו..אבל אבל אבל אם משפרים אותן זה ליגה אחרת

יש להם שילדה פצצה!!
בכמה קנית אותם ומאיפה בדיוק?.דרך סוכן של פדלים ואו מהחנות עצמה..
ולדעתי ה2006 יותר טובות
בכל מקרה לשאלתך..הבולם הקידמי חד וחלק מעפעפן אני חשבתי שהוא יתרכך גם
בקיצור תחליף אותו שים משהו אחר יד שניה או מש/הו ותהנה
וגם ברקסים תרכיב הידראולים
אם אתה מעוניין בברקסים דבר איתי 0544408943


חזרה לפורום