נושא: קניתי מפדלים תאריך: 4/8/2008 9:10:00 PM
מחבר/ת: דרור
קניתי מהחנות שלהם בירושלים.בהתחלה התלבטתי בין הWARRIOR 4 לאניקי 2007 אבל בסוף בחרתי באניקי כי ידעתי שעם אופניים כאלה אני לא יפחד עליהם..הן אמורות לעלות 4600 ובטרייד אין קיבלתי אותן ב3000.בעיקרון האופניים שהבאתי להם באו בקומבינה בחינם וידעתי שבשום מקום אחר לא יביאו עליהם כל כך הרבה(זה היה מרידה MATTS SPORT 100 של שנת 2004). לגבי ההילוכים,למה יש רק 16?היית בטוח זה 24 גם המעביר הוא של 24 ושמתי לב רק כשניסיתי להעביר כבר בדרך הביתה.יש אפשרות להוסיף גלגל שיניים?כמה זה יעלה? וגם הברקסים בסדר גמור..לפחות בשבילי. ד"א איפה אתה גר?
|