הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/9/2008 9:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  ההבדל הוא בסך הכל שני הילוכים בלבד
נושא: ההבדל הוא בסך הכל שני הילוכים בלבד תאריך: 4/9/2008 9:16:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

קודם כל, אין דבר כזה "מעביר של 24 הילוכים".
יש מעביר אחורי שיכול להתאים ל-8 או 9 הילוכים.
יש מעביר קדמי, שרובם מתאים עד 3 פלטות, וכמובן יכולים גם לעבוד עם 2 פלטות.
ההבדל הוא שאצלך אין גלגל שניים גדול. ההבדל הוא 2 הילוכים, כלומר שאם תוסיף גלגל גדול, הילוך 3X6 שלו יהיה מקביל בערך להילוך 2X8 היום, ותוכל להעלות עוד שני הילוכים - לא ממש קריטי באופני FR, ואפילו באופני AM.

מגן גלגלי השניים הקדמי שיש לך כרגע לא יתאים לגלגל שניים גדול. תוכל לקנות כזה שמתאים לגדול, או פשוט לותר על מגן גלג"ש.

לדעתי, לא שוה את ההוצאה וההתעסקות.


חזרה לפורום