טקסט הודעת פורום
| 4/10/2008 7:12:00 AM |
|
נושא: במחיר הזה כדאי לך תאריך: 4/10/2008 7:12:00 AM
מחבר/ת: אריאל הרים
לבנות את הביובית המפורסמת אתה יוצא באיזור ה 100 שקל... וזה פנס שלא נופל מפנסי יוקרה למרות שהוא נראה קצת מוזר http://www.harim.co.il/Blog/MyBlog.asp?ID=52
|
חזרה לפורום |
|
|