טקסט הודעת פורום
| 4/10/2008 9:34:00 PM |
|
נושא: kona dawg תאריך: 4/10/2008 9:34:00 PM
מחבר/ת: אלכס משולם
אני רוכב על kona dawg הן פחות או יותר בתקציב הזה. יש להן מפרט לא רע והן אופני שבילים טובות מאוד. אני רוכב אותו סיגנון כמוך ולפני זה היה לי טראק 4300 תבדוק מומלץ
|
חזרה לפורום |
|
|