הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/10/2008 9:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלכס משולם עם תוכן  kona dawg
נושא: kona dawg תאריך: 4/10/2008 9:34:00 PM
מחבר/ת: אלכס משולם

אני רוכב על kona dawg הן פחות או יותר בתקציב הזה. יש להן מפרט לא רע והן אופני שבילים טובות מאוד.
אני רוכב אותו סיגנון כמוך ולפני זה היה לי טראק 4300
תבדוק מומלץ


חזרה לפורום