נושא: תבדוק את ה- GT PORCE החדשות...... תאריך: 4/10/2008 10:08:00 PM
מחבר/ת: erez matas
השבוע הגיעו סוף סוף לישראל דיגמי GT החדשים 2008 ממשפחת ה- FORCE אופניי AM יפייפיות בעלות עיצוב קרבי המזכיר מעט את הנומאד....ראיתי שיש דגם בסיסי FORCE-3 עם תג מחיר של 8000 ש"ח עם רמת מיכלולים מפתיע לטובה כולל בולם אחורי פוקס פלואט פרופדאל ובולם קידמי מרזוקי עם מהלך משתנה ונעילה רמת מערכות הילוכים אם אני לא טועה ברמת דיאור... בקיצור שווה בדיקה.. :rating:
|