טקסט הודעת פורום
| 4/11/2008 8:52:00 AM |
|
נושא: צריך חוות דעת לגבי יד שניה תאריך: 4/11/2008 8:52:00 AM
מחבר/ת: זאב סנדרוביץ
שלום לכולם הציעו לי HARO V2 יד שניה שנראות כמו חדשות, רכבו עליהם כשנה והוחלפו עקב שדרוג יקר בהרבה. המחיר המוצע 900 שקל האם הן שוות את המחיר הזה ? תודה
|
חזרה לפורום |
|
|