הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/11/2008 1:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רז רפאלי עם תוכן  שאלה על הדגריזר
נושא: שאלה על הדגריזר תאריך: 4/11/2008 1:20:00 PM
מחבר/ת: רז רפאלי

שלום לכולם - ברוח פסח - ניקיון שרשרת

אחרי שנסעתי כמה נסיעות מלוכלכות אני חייב לנקות את השרשרת
הבנתי שאת הדגריזר שמים על השרשרת ופשוט מנקים איתו?
הדגריזר מנקה וגם משמן? או שיש צורך לשמן אחרי זה?

יש דרכים אחרות לגבי השרשרת?

תודה!



חזרה לפורום