הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/11/2008 4:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רז רפאלי עם תוכן  מדובר באופני הרים
נושא: מדובר באופני הרים תאריך: 4/11/2008 4:09:00 PM
מחבר/ת: רז רפאלי

אופני הרים Haro sonix 2008

קיבלתי עם הקניה- דגריזר וגם תרסיס ניקוי מעצורים,
אני מניח שצריך לקנות שמן ייחודי?


חזרה לפורום