טקסט הודעת פורום
4/11/2008 4:09:00 PM
רז רפאלי
מדובר באופני הרים
נושא:
מדובר באופני הרים
תאריך:
4/11/2008 4:09:00 PM
מחבר/ת:
רז רפאלי
אופני הרים Haro sonix 2008
קיבלתי עם הקניה- דגריזר וגם תרסיס ניקוי מעצורים,
אני מניח שצריך לקנות שמן ייחודי?
חזרה לפורום