הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/11/2008 5:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ben g עם תוכן  גם הצעה מצויינת
נושא: גם הצעה מצויינת תאריך: 4/11/2008 5:03:00 PM
מחבר/ת: ben g

דלק מנקה מצויין , אבל אני לא הייתי ממליץ לשמן עם שמן 10W כי הוא לא מתייבש והוא אוסף לכלוך

כדאי לך לקנות שמן אופניים יבש על בסיס סיליקון (לא ספרי)


חזרה לפורום