טקסט הודעת פורום
| 4/11/2008 5:03:00 PM |
|
נושא: גם הצעה מצויינת תאריך: 4/11/2008 5:03:00 PM
מחבר/ת: ben g
דלק מנקה מצויין , אבל אני לא הייתי ממליץ לשמן עם שמן 10W כי הוא לא מתייבש והוא אוסף לכלוך
כדאי לך לקנות שמן אופניים יבש על בסיס סיליקון (לא ספרי)
|
חזרה לפורום |
|
|