טקסט הודעת פורום
| 4/11/2008 9:54:00 PM |
|
נושא: כפיר תאריך: 4/11/2008 9:54:00 PM
מחבר/ת: רז רפאלי
היי כפיר את הפארק טול, אחרי הניקיון של הדגריזר?
מה אני עושה כשמצטברים לי גרגירי חול על המעביר הילוכים וכל החלקים הקטנים שקשה להגיע אליהם? גם דגריזר?
|
חזרה לפורום |
|
|