נושא: החליפו לי את המגן גלג"ש בגלג"ש גדול תאריך: 4/11/2008 10:30:00 PM
מחבר/ת: דרור דרגן
יענו במקום המגם עכשיו יש לי גלגל שיניים גדול..וזה לא הוספה של 2 הילוכים זה הוספה מהילוך 16 מקסימלי להילוך 24 מקסילמלי.למרות שזה אופני פרירייד אוהם נועדו יותר לשטח אני מוצא עצמי רוכב יותר בעיר והרבה פעמים הגעתי למצב שדיוושתי באוויר בהילוך 16. מה במעצבן בגלגל שהחלפתי זה שעכשיו אין לי מגן ואני כל הזמן מתלכלך בשמן אם אני עם מכנס ארוך.אי אפשר להוסיף איזה פלטה דקה לאר חייב מגנה העיקר שתפריד בין המכנס לגלגלים.
|