נושא: יש מנצחת ! תאריך: 4/12/2008 9:02:00 PM
מחבר/ת: איתי אוליניק
תודה רבה על העצות המנצחת הבולטת , אחרי יום טיולים ארוך + 10 רכיבות מבחן בסוגים שונים של אופנים היא ה2008 Specialized stumpjumper comp. אמנם מתחנו קצת את התקציב, וגם האופניים הישנות חזרו למצמן, אבל השדרוג הושלם וה stumpy פשוט מדהימות (התוספת היחידה היא כיסא חלופי ולהכריח את מי שתכנן את הכיסא המקורי לשבת עליו בתור עונש חודש רצוף). רכבתי עליהן היום בבן שמן ותל חדיד וזה נראה כאילו היכולות שלי שודרגו במטה קסם.
איתי
|