הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/13/2008 1:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לואי ע עם תוכן  טוב אז כך
נושא: טוב אז כך תאריך: 4/13/2008 1:11:00 PM
מחבר/ת: לואי ע

יש מסלול בחורשים שיורדים מההר עד לחניון אני אישית יורד אותו במהירות דאוןהייל שיש מקמות שאני מגיע למהירות 35 בסיבוב ה8 בערך שהיה גם האחרון לפני הסיום העפתי מבט לעבר הרוכב שהיה לפניי ורציתי לראות אם הוא קופץ את הרמפה ובשבריר שניה נכנסתי גיגת אבנים כזו ושם כבר הועפתי לכמה מטרים בזינוק על החזה נחבלתי בברך וידית של הברקס נכנסה לי לירך ושריטות בכל החזה וכמובן נזק באופניים :((


חזרה לפורום