טקסט הודעת פורום
4/13/2008 1:15:00 PM
איתן ברמן
:eek: אאוצ´....
נושא:
:eek: אאוצ´....
תאריך:
4/13/2008 1:15:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
אני כל הזמן טוחן לבת שלי שכשרוכבים מסתכלים לכיוון הנסיעה, ואם רוצים להסתכל הצידה עוצרים - אבל אתה ילד גדול :cool:
חזרה לפורום