הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/13/2008 2:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ben g עם תוכן  לא נורא
נושא: לא נורא  תאריך: 4/13/2008 2:45:00 PM
מחבר/ת: ben g

כל עוד לא עשית נזק לשביל אז לא אסון ...
.





:p :giveFinger:

;)


חזרה לפורום