טקסט הודעת פורום
4/13/2008 2:45:00 PM
ben g
לא נורא
נושא:
לא נורא
תאריך:
4/13/2008 2:45:00 PM
מחבר/ת:
ben g
כל עוד לא עשית נזק לשביל אז לא אסון ...
.
:p :giveFinger:
;)
חזרה לפורום