הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/13/2008 10:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זוהר ביטון עם תוכן  לי יש כזו
נושא: לי יש כזו תאריך: 4/13/2008 10:05:00 PM
מחבר/ת: זוהר ביטון

פצצה של קסדה יש לי אותה בצבע צבאי ממש יפה, קסדה קלה מאוד מלא פתחי איורור, אגב אני מביא אותה ב 600 אז אם מישהו ירצה בכיף :-)


חזרה לפורום