טקסט הודעת פורום
4/13/2008 10:05:00 PM
זוהר ביטון
לי יש כזו
נושא:
לי יש כזו
תאריך:
4/13/2008 10:05:00 PM
מחבר/ת:
זוהר ביטון
פצצה של קסדה יש לי אותה בצבע צבאי ממש יפה, קסדה קלה מאוד מלא פתחי איורור, אגב אני מביא אותה ב 600 אז אם מישהו ירצה בכיף :-)
חזרה לפורום