טקסט הודעת פורום
4/14/2008 8:13:00 AM
דורון מסורי
קסדה
נושא:
קסדה
תאריך:
4/14/2008 8:13:00 AM
מחבר/ת:
דורון מסורי
לא רוצה להשויץ אבל אני מביא לעצמי ב450 חדשהאגב באיבי נימכרת ב70 $ מישלוח הארהב עוד 10$ ניראה אפילו יותר זול מהמחיר שאני משלם
חזרה לפורום