הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/14/2008 8:27:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רז רפאלי עם תוכן  היי זיו
נושא: היי זיו תאריך: 4/14/2008 8:27:00 AM
מחבר/ת: רז רפאלי

היי זיו
אני רוכב על Haro Sonix 2008
מה סגנון הרכיבה שלך?
מה חוות הדעת שלך על הדגם? לטוב ולרע?
:cool:






חזרה לפורום