טקסט הודעת פורום
4/14/2008 8:27:00 AM
רז רפאלי
היי זיו
נושא:
היי זיו
תאריך:
4/14/2008 8:27:00 AM
מחבר/ת:
רז רפאלי
היי זיו
אני רוכב על Haro Sonix 2008
מה סגנון הרכיבה שלך?
מה חוות הדעת שלך על הדגם? לטוב ולרע?
:cool:
חזרה לפורום