טקסט הודעת פורום
4/14/2008 9:19:00 AM
זיו קנטור
שלום רז
נושא:
שלום רז
תאריך:
4/14/2008 9:19:00 AM
מחבר/ת:
זיו קנטור
אני רוכב איתם שנה.
בעיקר שבילים,קרוס קנטרי וקצת סינגלים פשוטים.
אופניים נהדרות.אני שידרגתי את הבולם הקידמי לפוקס טולס 120 מ"מ.
;)
חזרה לפורום