הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/14/2008 9:19:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו קנטור עם תוכן  שלום רז
נושא: שלום רז תאריך: 4/14/2008 9:19:00 AM
מחבר/ת: זיו קנטור

אני רוכב איתם שנה.
בעיקר שבילים,קרוס קנטרי וקצת סינגלים פשוטים.
אופניים נהדרות.אני שידרגתי את הבולם הקידמי לפוקס טולס 120 מ"מ.
;)


חזרה לפורום