טקסט הודעת פורום
| 10/29/2002 1:19:00 PM |
|
נושא: קדימה להפגנה תאריך: 10/29/2002 1:19:00 PM
מחבר/ת: שלומי
אני מאד מברך את יודמיי ההפגנה . בטוחני שזה לא מה שיעזור אבל לפחות נכנס לתודעת הציבור ליומיים.בכל אופן, שמרו על עצמכם ןאל תשכחו להפגין נוכחות
|
חזרה לפורום |
|
|