טקסט הודעת פורום
| 4/14/2008 1:24:00 PM |
|
נושא: "רכבת ישראל" תאריך: 4/14/2008 1:24:00 PM
מחבר/ת: זיו קנטור
גם לי יש צליל מסויים מתי שאני בולם בירידות ארוכות. זה לא מפריע לי והבנתי שזה אופייני לבלמים שמורכבים לנו. שדרגתי את הבולם לא בגלל שהוא ארוך יותר,אלא בגלל שהוא איכותי יותר והנוחות השתפרה מאוד.
|
חזרה לפורום |
|
|