טקסט הודעת פורום
4/14/2008 7:02:00 PM
אסף פרץ
חביקה עליונה/תחתונה
נושא:
חביקה עליונה/תחתונה
תאריך:
4/14/2008 7:02:00 PM
מחבר/ת:
אסף פרץ
הבנתי שדאור יכול להיות גם חביקה עליונה וגם חביקה תחתונה האם גם xt?
חזרה לפורום