טקסט הודעת פורום
| 4/15/2008 10:50:00 AM |
|
נושא: כנס חבר תאריך: 4/15/2008 10:50:00 AM
מחבר/ת: עומר נחום
תברר עם סינגל טראק הם היבואנים של פוקס והם יוכלו לעזור לך
יש אנשים שגם עושים"תפרים "קטנים..
ואם זה ממש קטן ואין נזילות או משהו אתה יכול להמשיך לרכב ככה אבל לדעתי לא מומלץ ולא כדאי
|
חזרה לפורום |
|
|