נושא: אני רוכב על ה etsx team תאריך: 4/15/2008 5:41:00 PM
מחבר/ת: Eli Hadad
מה הסיגנון רכיבה שלך ?
אני מאוד מרוצה מהאופניים , הסגנון רכיבה שלי הוא XC ,AM
כדאי לשים לב ! המידה של השלדה מתאימה לי אבל האופניים קצת גבוהות בגלל השיכוך והצורה של השלדה (הקורה העליונה נמצאת 5 ס"מ מתחת לבצים) וזה מוריד לי קצת הביטחון בקטעים טכניים.
אני רוכב עם שלדה 48 ס"מ והגובה שלי הוא 176 .
בהצלחה
|