הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/15/2008 5:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Eli Hadad עם תוכן  אני רוכב על ה etsx team
נושא: אני רוכב על ה etsx team תאריך: 4/15/2008 5:41:00 PM
מחבר/ת: Eli Hadad

מה הסיגנון רכיבה שלך ?

אני מאוד מרוצה מהאופניים , הסגנון רכיבה שלי הוא XC ,AM

כדאי לשים לב !
המידה של השלדה מתאימה לי אבל האופניים קצת גבוהות בגלל השיכוך והצורה של השלדה (הקורה העליונה נמצאת 5 ס"מ מתחת לבצים) וזה מוריד לי קצת הביטחון בקטעים טכניים.

אני רוכב עם שלדה 48 ס"מ והגובה שלי הוא 176 .

בהצלחה








חזרה לפורום