הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/15/2008 10:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו קנטור עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 4/15/2008 10:27:00 PM
מחבר/ת: זיו קנטור

הסגנון שלי xc וקצת al.
תודה ;)


חזרה לפורום