טקסט הודעת פורום
| 4/15/2008 11:39:00 PM |
|
נושא: סדק? תאריך: 4/15/2008 11:39:00 PM
מחבר/ת: אביב .א.
לא הייתי ממליץ לך לרכב עם בולם שיש בו סדק באזור החיבור לגלגל ברכיבות מהירות מופעל לחץ רב על אזור זה,ואם משהו יקרוס, זה לא יהיה נעים עדיף לשלם בכסף מאשר לשלם בבריאות וגם בכסף עלות? זה די יקר אין לי מושג
|
חזרה לפורום |
|
|