הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/15/2008 11:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביב .א. עם תוכן  סדק?
נושא: סדק? תאריך: 4/15/2008 11:39:00 PM
מחבר/ת: אביב .א.

לא הייתי ממליץ לך לרכב עם בולם שיש בו סדק באזור החיבור לגלגל
ברכיבות מהירות מופעל לחץ רב על אזור זה,ואם משהו יקרוס, זה לא יהיה נעים
עדיף לשלם בכסף מאשר לשלם בבריאות וגם בכסף
עלות? זה די יקר אין לי מושג



חזרה לפורום