נושא: צודק ב100% תאריך: 4/16/2008
מחבר/ת: לואי ע
בבוקר קראתי הודעה שהעלו שאפשר לתקן על ידי תפירה זה בעיניי ממש דיבילי המסגרת החיצונית של הבולם חובקת את הבוכנה או הקפיץ ובמאמצ הכי קטן מופעל כוח אדיר כלפי התחתית של הבולם שלמעשה זה היסוד של הבולם ודברים כאלה לא מתקנים [אפילו אם יתוקן ישאר הפחד כל הזמן שמשהו עלול לקרות חלילה] :suss:
|