הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/16/2008 9:57:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אדי שור עם תוכן  בראש ובראשונה תקפיא את הרכיבה ! לטובתך !
נושא: בראש ובראשונה תקפיא את הרכיבה ! לטובתך !  תאריך: 4/16/2008 9:57:00 AM
מחבר/ת: אדי שור

לנדב שלום,
אם,חו"ח, היית שובר רגל- האם היית ממשיך לרוץ ?
אני יותר מבטוח שהתשובה היא שלילית.
כעת, לעצם העניין:
לרתך ניתן הכל. מרתכים גם מנועי סילון, ראשי מנועים של מכוניות וכד´.
הכל שאלה של מיומנות בעלי מקצוע והעלויות הכספיות.
הבולם במקום המתואר על ידך בסה"כ עשוי מסגסוגת חמרן וע"כ, ניתן גם ניתן
לרתכו.
אני ממליץ לך לבצע סקר באמצעות "דפי זהב" בסעיף "שיפוץ מנועים" כי בעלי מקצוע הללו בין השאר מרתכים ראשי מנוע שהם במילים אחרות יציקות אלומיניום.
תתייעץ עם "סינגל טרק" כי הם היבואנים ואם הבולם עדיין באחריות- כל צעדך בלתי מתואם עמם עלול לגרום להסרת האחריות לאלתר.ייתכן, והם ימליצו על בעל מקצוע שעמו כבר יש להם קשרים עסקיים והוא צבר מיומנויות בריתוכי בולמים.
מדור נוסף ב-"דפי זהב" שעשוי להביא מזור הן לבולם והן לנפשך- הינו "יציקות אלומיניום". תסתייע בו.
מקווה שעזרתי לך.
כל טוב, אדי.


חזרה לפורום