הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/16/2008 2:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  מה פתאום
נושא: מה פתאום תאריך: 4/16/2008 2:00:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

צודק ב-1000% :P

:suss:

לתקן בולם ממש לא מומלץ. חלק רגיש ודק מידיי, עשוי מאלומיניום אשר קשה לתקן וצריך לעמוד בעומס גבוה.



חזרה לפורום