טקסט הודעת פורום
4/16/2008 2:00:00 PM
צחי בר סלע
מה פתאום
נושא:
מה פתאום
תאריך:
4/16/2008 2:00:00 PM
מחבר/ת:
צחי בר סלע
צודק ב-1000% :P
:suss:
לתקן בולם ממש לא מומלץ. חלק רגיש ודק מידיי, עשוי מאלומיניום אשר קשה לתקן וצריך לעמוד בעומס גבוה.
חזרה לפורום