טקסט הודעת פורום
| 4/16/2008 8:42:00 PM |
|
נושא: שאלה לגבי גגון מקורי של פולקסווגן דחוף תאריך: 4/16/2008 8:42:00 PM
מחבר/ת: ALON W
שלום הזמנתי מח"ול מוטות רוחב לגגון קבוע אורכי של פולקסווגן האם מישו יודע האם מתקן טולה 530 נכנס בין המוטות לגג אשמח לתשובה
|
חזרה לפורום |
|
|