הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/16/2008 9:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Lahav na עם תוכן  אז ככה..
נושא: אז ככה.. תאריך: 4/16/2008 9:57:00 PM
מחבר/ת: Lahav na

דבר ראשון, תודה רבה על התגובות המהירות!
הדבר העיקרי שמעסיק אותי כרגע, הוא כמה הש"מ יגרמו לי לפחות הנאה והנעה בעיר, שמרות שכך או כך, בעיר כבר לא נשאר לי הרבה לרכב עקב עזיבתי בקרוב.
ממש קשה לי להחליט, מפרטי היד שניה שקיבלתי (וכמובן שאיכות ושם הליין) של הש"כ נראים עדיפים על האופציות החדשות של הז"ק שהוצאו לי חדשות סביב אותו המחיר.
האם אני הפסיד הרבה לטעמכם עקב בחירה בשיכוך המלא, ההנחה כמובן היא שאני רוצה לדחוף כמה שיותר שטח בתקופה הקרבה ובעתיד..
שוב תודה!



חזרה לפורום