הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/16/2008 11:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ben g עם תוכן  אני הייתי קונה
נושא: אני הייתי קונה תאריך: 4/16/2008 11:07:00 PM
מחבר/ת: ben g

אם אתה הרבה בעיר אז זנב קשיח חדש או יד שניה יהיה בחירה טובה

אם חדש , הייתי לוקח את הטרק 4500 או מרין הואק-היל

אם יד שניה ... הנה כמה אפשרויות ...


http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=79463#Image

http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=78802#Image

http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=78944#Image



חזרה לפורום