נושא: אני הייתי קונה תאריך: 4/16/2008 11:07:00 PM
מחבר/ת: ben g
אם אתה הרבה בעיר אז זנב קשיח חדש או יד שניה יהיה בחירה טובה
אם חדש , הייתי לוקח את הטרק 4500 או מרין הואק-היל
אם יד שניה ... הנה כמה אפשרויות ...
http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=79463#Image
http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=78802#Image
http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=78944#Image
|