הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/16/2008 11:30:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נמרוד ג עם תוכן  שאלה
נושא: שאלה תאריך: 4/16/2008 11:30:00 PM
מחבר/ת: נמרוד ג

שלום
אני רוכב "מתחיל עם נסיון" (כבר הרבה זמן לא רכבתי).
אוטוטו ארכוש אופני HARO X6 מידה L.
האם לדעת מישהו הן לא יתאימו למידותי:
גובה 182ס"מ
משקל 62ק"ג
(או שלא יתאימו מסיבה אחרת..)
נ.ב: סגנונות רכיבה FR-AM-DH

תודה


חזרה לפורום