טקסט הודעת פורום
| 4/16/2008 11:30:00 PM |
|
נושא: שאלה תאריך: 4/16/2008 11:30:00 PM
מחבר/ת: נמרוד ג
שלום אני רוכב "מתחיל עם נסיון" (כבר הרבה זמן לא רכבתי). אוטוטו ארכוש אופני HARO X6 מידה L. האם לדעת מישהו הן לא יתאימו למידותי: גובה 182ס"מ משקל 62ק"ג (או שלא יתאימו מסיבה אחרת..) נ.ב: סגנונות רכיבה FR-AM-DH
תודה
|
חזרה לפורום |
|
|