טקסט הודעת פורום
| 4/17/2008 3:23:00 PM |
|
נושא: קראנק - שיניים קטומות תאריך: 4/17/2008 3:23:00 PM
מחבר/ת: geri le
שאלה : בגלגל השיניים הקטן (22 שניים) של הקראנק קימות שני שניים קטומות בערך במחצית הגובה של שאר השיניים . האם זה קראנק תקין או שעלי להחליפו (הקראנק חדש)
|
חזרה לפורום |
|
|