נושא: תודה תאריך: 4/17/2008 4:48:00 PM
מחבר/ת: נמרוד ג
תודה לעונים הבנתי שהמידות של HARO נחשבות לגדולות, אבל מצד שני על אופניים במידות M (מסוגים שונים-לא HARO), בדר"כ לא היה לי נוח ברכיבה ממושכת (לא שאני כזה גבוה..). בכל מקרה, אנסה אותן ומקווה שיהיה בסדר.. שוב תודה וחג שמח :)
|