הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/17/2008 4:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נמרוד ג עם תוכן  תודה
נושא: תודה  תאריך: 4/17/2008 4:48:00 PM
מחבר/ת: נמרוד ג

תודה לעונים
הבנתי שהמידות של HARO נחשבות לגדולות, אבל מצד שני על אופניים במידות M (מסוגים שונים-לא HARO), בדר"כ לא היה לי נוח ברכיבה ממושכת (לא שאני כזה גבוה..).
בכל מקרה, אנסה אותן ומקווה שיהיה בסדר..
שוב תודה וחג שמח :)


חזרה לפורום