הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/17/2008 6:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  זה מאוד תלוי בסגנון
נושא: זה מאוד תלוי בסגנון תאריך: 4/17/2008 6:40:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

גם לDH וגם לFR אופניים קטנים יותר יהיו נוחים יותר - ממילא אתה בעמידה כל הזמן. אלה הסגנונות שאליהם סדרת ה-X מיועדת, ובתוספת הגיאומטריה של הארו, אני לא רואה מצב שL מומלץ לך.

משד צני - אתה מזכיר גם AM (ודרך אגב, יש כאן פורום שמיועד לזה) - ושם בהחלט יש מצב של דיווש בישיבה לאורך זמן, ואז סביר להניח שמידה L של הארו תתאים לך.

אם דיווש הוא רוב מה שאתה עושה - לך על סדרת השיפט (או סדרת AM של יצרן אחר).
אם אתה מתכנן להרבות בפרירייד ומדרונות - לך על המידה הקטנה יותר.

חג שמח


חזרה לפורום