הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/17/2008 6:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  המלצה כללית
נושא: המלצה כללית תאריך: 4/17/2008 6:45:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

לא ברור סגנון הרכיבה שלך, אבל אם אתה לא מתחרה או רוכב ברמה תחרותית, אני לא רואה יתרון משמעותי במערכת הילוכים דאור על פני אליויו. ההבדל הוא במספר ההילוכים, אבל לא מורגש לרוכב החובב (לדעתי).

שנית, יתרון הבלמים ההידראוליים הוא יותר ברכיבה קיצונית שמחייבת שליטה מדויקת בעוצמת הבלימה, ו/או עוצמת בלימה משופרת. משקל מערכת בלימה הידראולית כבד יותר ממערכת בלמי חישוק ברמה מקבילה, ובודאי ביחס למחיר.

הרכיב הבודד החשוב ביותר לחווית הרכיבה בז"ק הוא הבולם הקדמי. עצתי לך - לך על שלדה טובה באיבזור בסיסי (24 הילוכים, בלמי חישוק), ושדרג את המזלג.

אם עדיין תרצה להשקיע, החישוקים הם היעד הבא.
זה יותר יקר ופחות סקסי, אבל ההשפעה על הרכיבה משמעותית בהרבה.

חג שמח


חזרה לפורום