הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/17/2008 7:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חיים אזולאי עם תוכן  שלום לכולם
נושא: שלום לכולם תאריך: 4/17/2008 7:14:00 PM
מחבר/ת: חיים אזולאי

שלום אחרי המון התלבטויות אני קניתי אתמול את האופניים הראשונות שלי
והיום נסעתי עליהם עדיין לא בשטח אלה רק בעיר
והם נוחות לי ממש ואני ממש מבסוט מהם האופניים הם gt avalanche 3.0
ולפי איך שנהניתי היום ואני בטוח שגם בשטח אז אני בטוח רק יכנס לאופניים יותר חזק והדגם הבא יהיה יותר טוב ויותר טוב וכן הלאה
ואם יש קבוצות שמארגנות טיולים באיזור באר שבע אז דברו איתי באימייל
תודה רבה
יש לכם עצות ????
ואיזה ציוד היקפי אני צריך שיהיה על תמיד שאני רוכב? כי חוץ ממשאבה לא קניתי כלום!


חזרה לפורום