נושא: ציוד תאריך: 4/17/2008 8:06:00 PM
מחבר/ת: זיו קנטור
תתחדש ותהנה מהרכיבה. ציוד חובה:קסדה וכפפות רכיבה. ציוד נוסף:בקבוק שתיה+מתקן לבקבוק אחד לפחות או תיק אם שקית שתיה. ערכת תיקון תקרים+כפות(ממליץ על פנימית נוספת). שמן לשרשרת. יש כמובן עוד ציוד רב שאפשר לקנות,כול עוד שחשבון הבנק לא צועק :mad: :mad: אבל זה נראה כמו ציוד המינימום שצריך. בהצלחה
|