הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/17/2008 8:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו קנטור עם תוכן  ציוד
נושא: ציוד תאריך: 4/17/2008 8:06:00 PM
מחבר/ת: זיו קנטור

תתחדש ותהנה מהרכיבה.
ציוד חובה:קסדה וכפפות רכיבה.
ציוד נוסף:בקבוק שתיה+מתקן לבקבוק אחד לפחות או תיק אם שקית שתיה.
ערכת תיקון תקרים+כפות(ממליץ על פנימית נוספת).
שמן לשרשרת.
יש כמובן עוד ציוד רב שאפשר לקנות,כול עוד שחשבון הבנק לא צועק :mad: :mad:
אבל זה נראה כמו ציוד המינימום שצריך.
בהצלחה


חזרה לפורום