הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/17/2008 8:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עודד רסלר עם תוכן  GT
נושא: GT תאריך: 4/17/2008 8:06:00 PM
מחבר/ת: עודד רסלר

אהלן...
אני רוכב על AVALANCHE 2 DISK (אותה שלדה אבל מכלולים קצת פחות טובים)
ואני מבסוט מהם ברמות קשות,הם נוחות מאוד אבל מקבלות התעללות בכיף ואפשר לעשות
איתם הרבה יותר ממה שנכנס בהגדרה של XC
קיצור,
מומלץ בחום.


חזרה לפורום