נושא: נעלי רכיבה (בטח בפעם המיליון...) תאריך: 4/17/2008 9:02:00 PM
מחבר/ת: ר ר
קניתי נעלי רכיבה מדגם LAKE MX 160.
האמת שהחלטתי על הקניה שניה לפני שסגרו את החנות ולא רציתי לוותר (כי הן היו ממש זולות...) אבל לא הספקתי לשאול את המוכרת שום דבר על פדלים.
יש למישהו המלצות?
עוד משהו קטן- הנעליים הגיעו עם כמה ברגים שאין לי מושג למה הם משמשים...- מישהו? עזרה?
תודה!
;) ;)
|