טקסט הודעת פורום
| 4/17/2008 9:10:00 PM |
|
נושא: מד מהירות MACH-2 תאריך: 4/17/2008 9:10:00 PM
מחבר/ת: דודו
שלום לכולם, רכשתי אופניים יד שנייה עליהם היה מותקן מד מהירות דגם MACH-2. האם מישהו יודע כיצד לכייל אותו או לחילופין היכן ניתן להשיג חוברת/נייר תפעול.
|
חזרה לפורום |
|
|