הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/18/2008 1:25:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ben g עם תוכן  שלום מאיה
נושא: שלום מאיה  תאריך: 4/18/2008 1:25:00 AM
מחבר/ת: ben g

אני ממליץ בחום על הטרק NAVIGATOR , עולות פחות מ 2000 , קלות , מהירות ומאוד נוחות !

אם אתה רוצה יותר אופניים בסגנון של ספינינג ומהירות אז ה 4300 WSD יתאימו לך


חזרה לפורום