טקסט הודעת פורום
| 4/18/2008 1:25:00 AM |
|
נושא: שלום מאיה תאריך: 4/18/2008 1:25:00 AM
מחבר/ת: ben g
אני ממליץ בחום על הטרק NAVIGATOR , עולות פחות מ 2000 , קלות , מהירות ומאוד נוחות !
אם אתה רוצה יותר אופניים בסגנון של ספינינג ומהירות אז ה 4300 WSD יתאימו לך
|
חזרה לפורום |
|
|