הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/18/2008 9:18:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא ברור מה הסגנון
נושא: לא ברור מה הסגנון תאריך: 4/18/2008 9:18:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אבל אני מבין שזו הפעם הראשונה שאת מתחבר.
אני מרוצה מאוד, ושמעתי הרבה דברים טובים על פדלים של שימאנו מדגם M-520. הם זולים ואמינים, ורוכבים רבים נשארים נאמנים להם לאורך שנים (גם אני).

אני לא מכיר אישית את הנעליים שקנית, אבל אם הסוליה שלהם יחסית רכה, כדאי לחשוב גם לכיוון של פדל עם מסגרת. מטרתה של המסגרת לספק תמיכה טובה יותר לרגל אם הנעליים אינן קשות לכל אורך הדרך.
אולי כדאי להדגיש שנעלי רכיבה מצוידות בסוליות קשיחות מאוד, ונעליים "רכות" הן עדיין קשות יותר מנעלי הליכה רגילות.


חזרה לפורום