טקסט הודעת פורום
| 4/18/2008 2:09:00 PM |
|
נושא: איזה דגם? תאריך: 4/18/2008 2:09:00 PM
מחבר/ת: אביב .א.
בקראנקים ברמה גבוהה יחסית יש שוני בין שן לשן מכיוון שהיצרן מתכנן את הגלגל"ש שיתפסו את השרשרת במקרה של נפילה או העברה אני בטוח שהכל בסדר ואתה סתם אוכל סרט שעבדו עליך
|
חזרה לפורום |
|
|